Anlatımlı YARASA KOLLU PANÇO örgü modelleri

Anlatımlı PANÇO YAPIMI yarasa kolu örgü panço modelleri örmek isteyenlere.

YAPILIŞI: Bu türden pançolar için örgü modelleri arayan bayanlar. Panço örmeye başladığınızda bedeni her dönüş sırasında 1er ilmek eksilterek örün. Kollarda da aynı ön ve arka parçayı yaparken yaptığınız şekilde reglan kol kesimi uygulayın. Eğer ilmeklerinizi çok attıysanız kesimleri 2şer ilmek eksiltmesi yaparak örün.
Saç örgüsü ve kollarda çift lastik başlangıçta 1 yüz örgü 1 ters örgü ile örülmüştür.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hi, how are you? I´m from Brazil and i want the pattern of the poncho, do you have? Could you send me? My e-mail is:
marijoudia@gmail.com
Thank you so much, kisses.

Majot

Adsız dedi ki...

merhabalar ben bu pançonun yapılışını detaylı şekilde açıklamanızı istiyorum lütfen.

Adsız dedi ki...

bende detaylı anlatım istiyorum ve bekliyorum lütfen çoooooook güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

bende detaylı açıklama istiyorum çoook güzel olmuş

My Instagram