KOT PANTOLONUNDAN CANTA YAPALIM


Eskimiz kot pantolonlarından çanta yapımı için müthiş fikirler. Üzerine öreceğimiz tığ işi motifler ile süslendiğinde süper spor bir çanta ortaya çıkıyor. Yaz ayları için plaj çantası olarak tasarlanmış bu çanta ilginizi çekecktir.

Gülmekten çatlıcam. Bu çantayı kullanmak gerçekten bayaa bir cesaret gerektirir. Ama takan kişinin Claudia SCHEFER dan bile daha çok dikkat çekeceği kesin hani dünya güzeli değilim ama daha çok bakanım var demek isteyenlere...
Aklıma gelmişken babamın bir fıkrasını daha doğrusu yaşanmış bir hikayeyi anlatmak istedim.
Kadının birinin kocası çok yakışıklıymış. Yolda giderken bile kadınlar adamın ağzının içine düşçekmiş gibi olurmuş. Kadıncağız deli olurmuş bu duruma adam da ukela. Bak ne kadar şanslısın ben seninle evlendim. Yoksa istesem kimlerle evlenmezdiiim. Seni bu halinle aldım şükret diye küçümsermiş. Kadının canına tak etmiş bu küçümsemeler. Bİr gün sabrı taşmış. Hadi canım sende esas sen şanslısın benim kadar beğenilen bir kadının aldığın için diye havalanmış. Adam basmış kahkahayı. Ya ne demezsin demiş.
Kadın fena sinirlenmiş ama tam tersi alaycı bir hava takınmış kocasının ona yaptığı gibi.
KOcasına dönmüş hep önden sen gidiyorsun bana bakanları görmüyorsun yazık demiş. İddaalaşmışlar hadi çıkalım deöiş adam bir ALLAHın kulu sana baksın ben sana köle olacağım diye kıskıs gülmüş.
Yola çıkmışlar kadın önde adam arkada. Kadın karşıdan gelenlere dil çıkarıyormuş gözlerinide şaşı yapmış. Suratını şekilden şekile sokuyormuş. Geçenlerin hepside şaşkın
aaaaaa kadına bak diye birbilerini dürtüyorlarmış. Adam insanlardan daha şaşkın kimse ona bakmıyormuş. Kadın bir müddet sonra dönmüş gülümseyerek bakkk demiş herkes bana hayranlıkla baktı seni beğenen hiç olmadı . Şükret ii ki seni almışım diye demiş ve kıskıs gülmüş.
Adam hakkaten ne güzel karım varmış ama ben bilememişim demiş kendi kendine.
Babam derdiki kadının güzeli değil akıllısı mutlu olmayı başarırı diye... Çok doğru bence...
Şimdi hahhahaha akıllı hanımlar. Siz bu çantadan dikin evde bir yerde bulunsun. Havalanan kocalara ders vermek gerekirse sağa sola dil çıkarmaktan daha kesin sonuç verecektir.
ŞAKA ŞAKA kocaman öptüm sizi kıslar.
knitting fairy yaseeeminnnn

My Instagram