Örgülerim Kağan'ın Ağaç Adam Beresi

İŞte yeni örgülerim ve yep yeni tasarımımız örgü modelim.
Kağan'ın ağaç şapkası. Bebek ve çocuk örgüleri arayan anneler, nette hiçbir yerde olmayan bu şapka Derya Bayka'ın deyimi ile uyduruk bir örgü modeli.
Şişle enine ve boyuna örülen parçalar birbirine dikilerek örüldü. Son derece cici ve farklı örgü modelleri arayan annelerin beğenisini kazanacağına inanıyorum.
Örgü ören bayan ve örgüye gönül vermiş hanımlar için en harika ve özgün örgü modelleri bu örgü siteleri içerisinde...
Knitting Örgü sitelerini sık kullanılanlanlara eklemeniz örgü modelleri tasarımlarını takip için şart oldu dermişim;) Kocaman öptüm :)

Bere

Çocuk Beresi

Bebek Şapkası

Örgülerim ve Kağan'ın Ağaç Adam ŞAPKASI

Deryalı Günler deyimi ile uyduruk şapka

Değişik çocuk örgüleri örmek isteyen annelere el örgüsü bebek şapkası.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ağaç şapka gerçekten çok değişik
ben geyikli bi model buldum kısmet olursa seneye ondanda yapmak istiyorum bir sürü bere oldu hankisini takacağımı şaşırıyorum valla.
müzik piştimi oldu ben sildim:))
gerçekten çok hoş ama bu müzik çok beğendim bende dinlendirici etkisi var

Adsız dedi ki...

bu yıldızlardan bende koydum ama biraz kasayı bağırtıyor kafam şişiyor başkalarıda rahatsız olur diye koyamıyorum diğer blogumdan birisine koydum çok güel görünüyor

My Instagram