Örgü Bikiniler Mayokiniler

Örgü modelleri ile dans ;) Vallahi bunları giymeye yürek ister :P Ama evde kendiniz için örmenizede bir engel yok. Sizler için ilk model ve şeması ile birlikte yayınlarken pcmde bulunan diğer bikini ve mayokinileride yayınlamak istedim. Şemalar ise fikir olması için. Çok farklı seçenekleri göz önünde bulundurmanız için tüm örnekleri yayınlamak istedim.
İşte örgü modellerine bakalım ;)

Kırmızı mayokini modelimiz moda ssayfalarından ama burda şemasıda var ;)

Pcinize aktardıktan sonra resmi büyüterek örneği çıkarmak mümjün.

Bikini yada mayolarınızın üzerine bu şekilde şifon bir bluz dikerek üzerini pul boncuklarla işleyin. Son derece şık bir tasarım.

Maalesef modeli olmayan bir şablon :)

Bikini üstü YAPIMI

Buda bikini üstü şablonu.

El örgüsü bikini

Bu bikinide halka şeklinde olan sütyen karşılık bağı ve bikininin altındaki halka ile düşünülen tasarım çok sade ve bir o kadarda şık.

Yaz için vazgeçilmez moda şortlar için sade bir model.

Eeee bunuda sahilde giyene yaniii :)

Genç kızlar ve genç kız adayı kız çocukları için son derece spor bir şort ve bikini üstü.
:)

Bikini örmeye karar verdiniz ve fazla açık geldiyse ufak rötuşlarla bu şekilde mayokiniye çevirebilirsiniz.

Bu kadar feminen bir mayokini tasarımı düşünemiyorum. Ama ah şu göbekler olmasa :P

Tığ işi Motiflerle öreceğiniz bikinileri elinizdeki mevcut bikinilerin üzerine aplike ederek modayı takip edebiliriz.

Heyyy Brasile This models for you;)

Kırmızı Mayokini

2 Renkli Mayokini
Beşiktsşlı bikini modeli. Düz 3lü trabzanlarla öreceğiniz bikininizin üzerini minik çiçek motifleri ile süsleyin.
O kadar hoşuma gittiki bu model. Benim biraz uçuk zevkim vardır. Bikinilerinizin üzerine metal görünümlü dantel ipleri ile file örün. Ve monte edin. Evdeki çiçeklerden bir kaç yaprak yolun . Upsss harika bir bikini ;)

Bu modellerde mevcut eski bikinilerinizi yenielemeniz için fikir olsun istedim. Çiçek motiflerini ince iplerle örün ve monte edin. Özellikle kız çocuklarının küçülmüş bikinilerinin kenarlarına değişik tığ işleri ile süslemeler yaparak büyütmeniz mümkün.

Yine bikinilerinizin alt ve üst kısmını halkaların üzerini sık iğne ile dolanarark bunlarıda birbirine ekleyerek farklı bir mayokini örebiliriz.

Bunu daha önceden yayınlamıştım sanırım ama tekrardan zarar gelmez :)

Bende nasıl bir zevkim var anlayamadım :P Ama ne kadar hanım hanımcık. Çokkk beğendim çok.

Models


Şİşle neden olmasın. Ama bu merserize ve renkleri harika.

Bikini üstlerinin alt kısmını kum boncukları ve uçlarına pul ile hareketlendirilebilineceğine bir örnek.

Örgü Bady :)

Yine halka ile tasarlanmış bir model.

Bence bu halkalar baya işe yaramış.

Şort ve bikini üstü.
Beni dinleyin sadece evde giyin :)

Dediğim gibi yine halka ;) Ve zincirlerle ne kadar hoş olmuş.

Hiç yorum yok:

My Instagram